آزمون دوره رضایت مشتری تیر 4, 1402 ارسال شده توسط کاوشگران رادنام به آزمون دوره رضایت مشتری خوشآمدید نام و نام خانوادگی ایمیل 1. از دیدگاه استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت، سازمانی بر کیفیت متمرکز است؛بر کدام یک از مفاهیم زیر تمرکز دارد؟ برآورده کردن نیازها و انتظارات مشتریان توانایی سازمان در جلب رضایت مشتری مفهوم کیفیت علاوه بر عملکرد و ساختار،مشتمل بر ارزش و نفع استنباطی آن برای مشتری خواهد بود همه موارد 2. بر اساس مفاهیم کدام گزینه،روند فزاینده ی برآوری نیازهای مشتری برای یک سازمان مورد تعریف است؟ نیازهای تصریحی-برانگیزاننده-تلویحی نیازهای تلویحی-پنهان-برانگیزاننده نیازهای تصریحی-تلویحی-برانگیزاننده نیازهای تلویحی- تصریحی-برانگیزاننده 3. طبق مستندات استانداردهای سری سیستم مدیریت کیفیت-الزامات ونیازمندی ها(iso9001:2015)،"اصل مشتری محوری" بر کدام گزینه زیر متمرکز است؟ برآورده سازی نیازها/الزامات مشتری فراتر رفتن از براوری نیازهای مشتری برآورده سازی الزامات قانونی موارد 2 و 3 4. طبق مفاهیم استانداردهای سری 10000 ISO در رابطه بین سطوح برآوری نیازها/انتظارات، با رضایت مشتری ،برآورده سازی نیازهای برانگیزاننده در کدام یک از مناطق محورعملیاتی زیرقرار می گیرد؟ 1-1 2-2 3-3 4-4 5. طبق مفاهیم استانداردهای سری iso10000 وعده های داده شده و پیش بینی و ارائه تمهیداتی به مشتری،توسط سازمان تولیدی/خدماتی، با هدف افزایش سطح رضایت مشتری در .......رضایت مشتری نهاده شده است. راهنمای رسیدگی به شکایات آیین کار رضایت مشتری راهنمایی هایی برای پایش و سنجش رضایت مشتری مشتری-راهنمایی هایی برای حل و فصل اختلافات برون سازمانی 6. 6-طبق مفاهیم استانداردهای iso10003 شخص یا سازمانی که فرایند حل و فصل اختلافات بیرونی را تامین و اجرا می نماید؛.....است. مجری فرآیند جل و فصل اختلاف حل کننده اختلاف نماینده سازمان طرف شکایت نماینده حقوقی مشتری طرح کننده اختلاف 7. طبق مفاهیم استانداردهای iso10003 شیوه های مختلف حل اختلاف،از آغاز به شرح کدام گزینه است؟ تسهیل گری-مشورتی-حکم کننده مشورتی -تسهیل گری-حکم کننده حکم کننده- تسهیل گری-مشورتی تسهیل گری-حکم کننده -مشورتی 8. طبق مفاهیم استانداردهای iso10004سازمان نیازمند کاهش فاصله بین .... و ......،جهت افزایش درجه رضایت مندی است. انتظار و برداشت مشتری فاصله بین محصول طراحی شده و محصول ارائه شده نیازهای پایه ای و پنهان موارد 1 و 2 9. طبق مفاهیم استانداردهای سری iso10000 کدام یک از موارد زیر در دامنه سویه های شکل دهنده نیازمندی مشتری تعریف نشده است؟ نیازمندی های مشتری از دریافت یک محصول تجربیات دست یافته توسط مشتری از محصول مشابه محدودیت های سازمان در ارائه محصول اطلاعات در دسترس موجود درباره محصول 10. طبق مفاهیم استانداردهای iso10004 کدام یک از موارد زیر از اهداف تحلیل غیر مستقیم پایش و اندازه گیری رضایت مشتری نیست؟ رد یابی عوامل دارای اثر معنی دار بر رضایت مشتری شناخت عوامل دارای اثر معنی دار بر رضایت مشتری بررسی رابطه بین این عوامل دارای اثر معنی دار بر رضایت مشتری توصیف جواب های پاسخ دهندگان به سوالات مشخص پایان زمان
دیدگاهتان را بنویسید