جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • خدمات
    • برون سپاری آموزش
    • ضوابط و بخشنامه های قانونی
    • نظارت و ارزیابی
    • آموزش
    • مشاوره
      • ایزو
      • مجوزهای بهداشتی
      • اخذ جواز کسب تولیدی مواد غذایی و سیب سلامت
  • دانلود adobe connect
  • درباره ما
  • ثبت نام دوره
  • استعلام مدرک
  • تماس با ما
  • سبد خرید
  • مجوزها
  • تفاهم نامه ها
هر دو آدرس اینترنتی https://kavoshgaranradnam.ir و https://kavoshgaran.net متعلق به موسسه کاوشگران رادنام بوده ولیکن مشتریان محترم جهت خرید دوره ها صرفا از آدرس https://kavoshgaranradnam.ir استفاده نمایید
کاوشگران رادنام
  • خانه
  • خدمات
    • برون سپاری آموزش
    • ضوابط و بخشنامه های قانونی
    • نظارت و ارزیابی
    • آموزش
    • مشاوره
      • ایزو
      • مجوزهای بهداشتی
      • اخذ جواز کسب تولیدی مواد غذایی و سیب سلامت
  • دانلود adobe connect
  • درباره ما
  • ثبت نام دوره
  • استعلام مدرک
  • تماس با ما
  • سبد خرید
  • مجوزها
  • تفاهم نامه ها
حساب کاربری
0

آزمون دوره رضایت مشتری

کاوشگران رادنام > آزمون ها و نظرسنجی ها > آزمون دوره رضایت مشتری

آزمون دوره رضایت مشتری

تیر 4, 1402
ارسال شده توسط کاوشگران رادنام

به آزمون دوره رضایت مشتری  خوش‌آمدید

نام و نام خانوادگی
ایمیل
1. 
از دیدگاه استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت، سازمانی بر کیفیت متمرکز است؛بر کدام یک از مفاهیم زیر تمرکز دارد؟

2. 
بر اساس مفاهیم کدام گزینه،روند فزاینده ی برآوری نیازهای مشتری برای یک سازمان مورد تعریف است؟

3. 
طبق مستندات استانداردهای سری سیستم مدیریت کیفیت-الزامات ونیازمندی ها(iso9001:2015)،"اصل مشتری محوری" بر کدام گزینه زیر متمرکز است؟

4. 
طبق مفاهیم استانداردهای سری 10000 ISO در رابطه بین سطوح برآوری نیازها/انتظارات، با رضایت مشتری ،برآورده سازی نیازهای برانگیزاننده در کدام یک از مناطق محورعملیاتی زیرقرار می گیرد؟

5. 
طبق مفاهیم استانداردهای سری iso10000 وعده های داده شده و پیش بینی و ارائه تمهیداتی به مشتری،توسط سازمان تولیدی/خدماتی، با هدف افزایش سطح رضایت مشتری در .......رضایت مشتری نهاده شده است.

6. 
6-طبق مفاهیم استانداردهای iso10003 شخص یا سازمانی که فرایند حل و فصل اختلافات بیرونی را تامین و اجرا می نماید؛.....است.

7. 
طبق مفاهیم استانداردهای iso10003 شیوه های مختلف حل اختلاف،از آغاز به شرح کدام گزینه است؟

8. 
طبق مفاهیم استانداردهای iso10004سازمان نیازمند کاهش فاصله بین .... و ......،جهت افزایش درجه رضایت مندی است.

9. 
طبق مفاهیم استانداردهای سری iso10000 کدام یک از موارد زیر در دامنه سویه های شکل دهنده نیازمندی مشتری تعریف نشده است؟

10. 
طبق مفاهیم استانداردهای iso10004 کدام یک از موارد زیر از اهداف تحلیل غیر مستقیم پایش و اندازه گیری رضایت مشتری نیست؟

clock.png

پایان زمان

قبلی آزمون دوره پلیمر
بعدی آزمون دوره GMP

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
برچسب‌ها
2022 christmas elearning food industries happy ISO22000:2018 learning ttac vitamin D yalda yalda night آبی آموزش ایزو جواز کسب دانشجو دانشمندان دوره رادنام سیب سلامت صنایع طبیعی غذایی قارچ مسئول فنی وظایف مسئول فنی وظایف مسئول فنی صنایع غذایی پلان کارخانه مواد غذایی کاوشگران کاوشگران رادنام کریسمس کلم قرمز یلدا
پشتیبانی
پشتیبانی
مرکز مشاوره و آموزش کاوشگران رادنام
با ما بیاموزید!
  • تهران، بلوار فردوس غرب، خیابان وحید جنوبی ، خیابان پانزدهم غربی ، پلاک 1
  • 02144127264
  • 09015153274
  • info@kavoshgaranradnam.ir
موسسه آموزشی کاوشگران
© ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ تمامی حقوق برای کاوشگران رادنام محفوظ است.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://kavoshgaranradnam.ir/?p=10630
loader

ارسال اطلاعات ، لطفاً منتظر بمانید ...

ورود به سایت

برای استفاده از خدمات ابتدا وارد شوید

تاکنون عضو این وب سایت نبودید؟ ثبت نام
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
ثبت نام

جهت استفاده بیشتر از خدمات سایت ما ثبت نام کنید

شماره موبایل*
ایمیل*
نام کاربری*
پسورد*
نام*
نام خانوادگی*
کد ملی*
سطح تحصیلات*
در صورت تمایل به دریافت گواهینامه انگلیسی فیلد بالا را تکمیل نمایید
مشخصات شغلی(اختیاری)
آدرس پستی جهت ارسال برای متقاضیان گواهینامه های چاپی
بازگشت به ورود
60 ارسال مجدد کد تایید
بازیابی پسورد
بازگشت به ورود
کد تایید

جهت استفاده بیشتر از خدمات سایت ما ثبت نام کنید

60 ارسال مجدد کد تایید
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.